Meble Gracjan
Witaj w naszym sklepie! Cieszymy się, że tu jesteś!
 
 
facebookinstagramgoogle
Pytania i odpowiedzi

Rejestracja i logowanie

Czy potrzebuję konta, by zrobić zakupy?

Zachęcamy do założenia konta na naszej stronie, ponieważ niesie to za sobą wiele korzyści. Jednakże, zakupy w naszym sklepie internetowym Meblegracjansklep.pl, możesz również zrobić bez konieczności rejestracji.

Jak założyć konto?

  1. W prawym górnym rogu kliknij „Zarejestruj się” lub „Zaloguj się”
  2. Następnie masz do wyboru kilka opcji logowania „Zaloguj się przez Facebook”, „Zaloguj się przez Google” lub wypełnij formularz danych.
  3. Kliknij i zaakceptuj regulamin.
  4. Po wypełnieniu danych kliknij „Zarejestruj konto”.

Nie pamiętam swojego hasła, jak je odzyskać?

  1. W zakładce logowania kliknij „Nie pamiętasz hasła?”
  2. Wpisz e-mail, który podałeś podczas rejestracji.
  3. Na podany mail zostanie wysłany formularz zmiany hasła.

Jak zmienić dane na moim koncie?

  1. Zaloguj się na swoje konto.
  2. Następnie kliknij „Moje konto”, które znajduje się w prawym, górnym rogu.
  3. Następnie w Panelu klienta kliknij „Edycja profilu” lub poniżej „Przejdź do edycji adresów” w zależności co chcesz zmienić.

Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

  1. Aby złożyć zamówienie, wybierz interesujący cię produkt. Zapoznaj się z opisem oraz parametrami produktu, a następnie dodaj produkt do koszyka. Jeśli na karcie produktu widoczne są rozwijane listy, na przykład „Wybierz tkaninę” lub „Kolor nóżek” itd. zaznacz odpowiednią opcję. Jeśli istnieje pole tekstowe, wprowadź tam np. numer wybranej tkaniny.
  2. Przejdź do swojego koszyka, który znajduje się w prawym, górnym rogu.
  3. Sprawdź, czy produkt w koszyku zgadza się z tym, który chciałeś zamówić.
  4. Będąc w koszyku, wybierz formę dostawy oraz sposób płatności.
  5. Jeśli dla produktu, który chcesz kupić, są dostępne usługi, takie jak wniesienie i chcesz z nich skorzystać, zaznacz odpowiednie opcje w tym momencie.
  6. Następnie naciśnij „Zamawiam”.
  7. Wybierz czy chcesz zamówić produkt bez rejestracji, czy zakładać konto.
  8. Jeżeli wybrałeś opcję bez rejestracji, to uzupełnij teraz dane, oraz wpisz ewentualne uwagi do zamówienia.
  9. Potwierdź akceptację regulaminu sklepu i kliknij „Podsumowanie”.
  10. Sprawdź poprawność wszystkich danych, a następnie kliknij „Potwierdzam zakup”.

Czy mogę edytować, modyfikować złożone już zamówienie?

  1. Masz 24 godziny na edycję lub modyfikowanie potwierdzonego zamówienia, jednak wymaga to zgody sklepu. Zmiany, zwłaszcza te dotyczące konstrukcji mebla, wymagają dodatkowej wpłaty zaliczki i muszą zostać zgłoszone przed rozpoczęciem produkcji.
  2. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Co w przypadku, gdy nie jestem pewien/pewna kolorów tkanin?

  1. Z naszej strony proponujemy wysyłkę skrawków wybranych materiałów. Wystarczy do nas napisać, a my je spakujemy i wyślemy pod wskazany adres (obowiązuje opłata za wysyłkę).

Jak anulować zamówienie?

  1. Anulacja zamówienia jest możliwa tylko po tym, jak nas wcześniej o tym poinformujesz, ale nie później niż 24 godziny od potwierdzenia zamówienia.
  2. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Aby skorzystać z tej opcji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, a następnie podaj nazwę lub kod produktu, który Cię interesuje. Kod znajduje się na karcie produktu.

Czy otrzymam dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT)?

Tak, do każdego zakupu dołączony będzie dokument sprzedaży w postaci paragonu lub faktury VAT, w zależności od wyboru dokonanego podczas składania zamówienia.

Czy istnieje możliwość zakupów na raty?

Możesz skorzystać z opcji płatności ratalnej. W trakcie finalizowania zamówienia wybierz płatności online, a następnie wybierz opcję zakupu na raty i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami.

Dostawa

Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

  1. Koszt dostawy znajdziesz na karcie każdego produktu w prawym górnym rogu, a także poniżej, obok zakładki opis i dane techniczne. Po wybraniu produktów i przejściu do koszyka ukażą się opcje dostaw wraz z kosztem. Ostateczny koszt dostawy zostanie wyświetlony przed złożeniem zamówienia, umożliwiając dokładne oszacowanie całkowitego kosztu transakcji, włączając w to również koszt dostawy.
  2. Wszystkie inne informacje dotyczące dostaw znajdziesz tutaj.

Zwroty i reklamacje

  1. Wszystkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.

Gdzie wpisać kod rabatowy?

  1. Aby skorzystać z kodu rabatowego, przejdź do koszyka, gdzie nad ceną znajdziesz opcję „Mam kod rabatowy”. Kliknij, wprowadź kod rabatowy, a następnie kliknij „Użyj”. Warto zauważyć, że kod rabatowy nie wpływa na koszty wysyłki.

Jak otrzymać kod rabatowy?

Aby być na bieżąco z naszymi aktualnymi kodami rabatowymi, wystarczy regularnie sprawdzać nasze media społecznościowe oraz banery na stronie sklepu, gdzie pojawiają się informacje i promocje.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl